miercuri, 17 august 2016

Noutăți editoriale pe tărâmul copilăriei

Ce poate fi mai frumos decât o poveste plină cu multă magie, farmec, liniște, frumusețe, curaj și voie bună. Poveștile, sunt cele care ne transformă viața în ceva mai mult. Și culorile devin mai consistente,
mai vesele, mai pure.
Astăzi, am vrea să vă propunem cartea Semincioara fermecată de Stela Popa. O carte foarte interesantă, pe care o puteți găsi la Centrul Academic Internațional Eminescu. Este o poveste pe înțelesul copiilor, una care le va aduce exemple, le va explica și răspunde la întrebări, la care părinții nu mai știu cum să răspundă. Semincioara fermecată, este destinată copiilor de 3-8 ani, conține 28 de pagini, imagini viu colorate, atractive, plăcute ochiului. Anul apariției 2016, editura Cartier.
 Acest volum este însoțit și de un CD, durata căruia este de 40 min. Rolurile sunt interpretate de Tamara Berzoi, Anatol Durbală, Andrei Porubin, Mihaela Strâmbeanu, Daniela Burlaca, Iurie Gologan și Emilian Crețu.

„Ideea acestei povești a apărut în momentul în care o prietenă mi se confesa că nu mai știa ce explicații să găsească pentru fetele ei la întrebarea pe care i-o tot puneau: „Mami, cum am apărut noi pe lume?”. Nu a funcționat povestea cu barza, avionul sau altele de acest fel, ci cea cu o semincioară. A fost mai credibilă. Cel căruia i-a venit ideea a fost tatăl micuțelor curioase. Ideea era bună, dar mai trebuia și așezată în context. Și uite că aici am intervenit eu. Cartea-poveste „Semincioara fermecată” va fi cadoul perfect pentru fiul meu Dănuț la cei doi anișori ai săi." - Autoarea 

Fragment din povestea Semincioara fermecată:

Publicat: D.Ț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu