vineri, 12 august 2016

ADIO RUCSACUL DE VACANȚĂ!




Suntem pe ultima sută de metri a programului  „Rucsacul de vacanță”. La Centrul  Academic Internațional Eminescu, utilizatorii vin să-și impărtășească impresiile despre acest program. Iată câteva din ele:






Pe parcursul programului „Rucsacul de vacanță”, am frecventat foarte des biblioteca,  am citit multe cărți cum ar fi „Însemnările unei puștoaice”, „Basme și povești românești”, „Ghicitori”, „Fabule”, „Expresii și zicători românești”, etc. Biblioteca Mihai Eminescu m-a impresionat cu activitățile ei și cărțile îngrijite, fabuloase și pline de curiozități, aventuri, prințese, etc.
Luca Daniela, LT Traian.


Am vizitat biblioteca Mihai Eminescu de nenumărate ori, în deosebi  în timpul programului „Rucsacul de vacanță”. Am rămas absolut mulțumită de atitudinea lucrătorilor de aici, căutând să mulțumească orice doritor de a citi cărțile de calitate de pe rafturi. Recomand tuturor !!!
Marcoci Alexandrina, LT Mihai Eminescu.


Pe parcursul programului „Rucsacul de vacanță” am participat la ateliere de creații, unde am făcut lucruri drăguțe, la zilele tehnologiei informaționale, la diferite discuții.
Vieru Genifer, Gimnaziul N. H. Costin.

„Rucsacul de vacanță” este un mod de ati creea o ocupație. Îmi place să vin în bibliotecă și să mă joc cu cărțile animate. Frecventez biblioteca aproape în fiecare zi.
Vieru Valeria, Gimnaziul N. H. Costin.

Eu și cu surorile mele am învățat să lucrăm în Word.
Vieru Constantin, Gimnaziul N. H. Costin.

Mi-a plăcut mult deservirea de către personalul bibliotecii. În vacanță, pe lângă participarea la programul „Rucsacul de vacanță”, mi-am luat multe cărți interesante și cu mare plăcere voi veni în continuu să-mi iau cărți de la bibilioteca Centrul Academic Eminescu.
Dina Dorogan, LT Nicolae Iorga.

Mi-a plăcut foarte mult această bibliotecă datorită faptului că mereu am fost deservit cu mare răbdare și plăcere. Biblioteca dispune de o gamă variată de cărți, ceea ce permite pentru fiecare cititor să-și găsească ceva pe gustul său. În cadrul programului „Rucsacul de vacanță” mereu a fost în acțiune punând la dispoziția cititorilor diferite întâlniri. Personalul bibliotecii mereu stă la dispoziția cititorului și este foarte receptiv. Vă mulțumesc că existați și la mai mult și la mai mare.
Radu Dorogan, LT Nicolae Iorga.






Publicat: B. Olesea






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu