miercuri, 28 octombrie 2015

În vizită la bibliotecă

În excursie la Centrul Academic Eminescu au venit des-de-dimineață copiii de la grădinița nr 71, grupa Clopoțelul însoțiți de educatoarea Cristina Șendrea, de mămici, tătici și bunici. După ce le-am arătat sălile de lectură ,i-am întrodus în lumea cărților, le-am prezentat și câteva apariții proaspăt achiziționate: Petre Crăciun. Cruciada pisicilor;  Alexandru Doga. Alfabet cu licurici – bucurie pentru pici; Petre Crăciun. Taina ghemului de ață.

Am admirat și comentat imaginile din cărți, am lecturat mai multe poezii despre animale, gâze. Ne-am oprit mai mult la Alfabet cu licurici – bucurie pentru pici de Alexandru Doga, citindu-le câte un catren de la fiecare literă. Copiii foarte entuziasmați au manifestat dorința de a recita poezii despre toamnă, Cătălin Diaconu, Sabina Borș, Ivan Sinițar și alții. Au cântat în cor despre toamna aurie. Am învățat cântecul A ruginit frunza din vii. Le-am prezentat expoziția micii pictorițe Bianca Bandalac. Micii vizitatori au rămas impresionați și entuziasmați, plecând cu dorința de a reveni. Toți copiii au fost înscriși la biblioteca noastră și au primit un card nominal.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu