miercuri, 16 ianuarie 2013

Doar un zâmbet...

Vă plac glumele? Mie foarte mult, ele îţi ridică dispoziţia, te fac să zâmbeşti şi să simţi viaţa din plin, să-i simţi seva ei cu adevărat.
Şi, iată că m-am gândit nu ar fi rău ca astăzi şi să mai zâmbim, şi cum acest blog este dedicat copiilor, am să vă propun glume spuse de copii.
Copiii spun lucruri trăsnite!!!
De ce circulă sângele în corp?
Sângele umblă prin corp, ca să iî prindă pe microbi şi să îi înece.(6 ani).

De ce ne spălăm cu săpun?
Noi ne spălăm, ca să dăm săpun în ochi la microbi. (5 ani)

Ce este timpul?
Timpul este o vreme care trece tot timpul. (5 ani)

Ce sunt buruienile?
Buruienile sunt nişte plante folositoare doar lor. (12 ani)

Ce este acela un secret?

Secretul este atunci când nu trebuie să ştie miliţia. (6 ani) 

O fetiţă o întreabă pe mama ei:
- Mama, de ce unele fire din părul tău sunt albe?
Mama răspunde:
- Vezi tu, de fiecare dată când faci vreo boacănă sau mă faci să plâng, sau mă superi, unul din firele mele de păr se albeşte.
Fetiţa stă puţin pe gânduri şi spune:
- Mama, atunci cum se face că toate firele de păr ale bunicii sunt albe?

Zâmbiţi....şi savuraţi viaţa din plin...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu