miercuri, 10 decembrie 2014

Pomul de Crăciun - simbol al sărbătorilor de iarnă

    Suntem în preajma sărbătorilor, toţi sunt agitaţi din cauza pregătirilor. Pomul de Crăciun este nelipsit din casele noastre , deoarece este principalul simbol care ne crează atmosfera de sărbătoare. De curând am fost în vizită la grădiniţa nr. 40, grupa 3 - medie, şi am observat că copiii nu au  un Brad de Crăciun ca să  le înfrumuseţeze grupa. Echipa Centrului Eminescu, a decis să le facă o surpriză micuţilor şi le-am pregătit materiale necesare pentru a decora un brăduţ din hârtie pentru fiecare. Mai întâi de toate le-am citit legenda Pomului de Crăciun, de unde copiii au aflat că tradiţia se trage încă din antichitate. Apoi am purces la lucru, am repartizat fiecărui copil câte un con de culoare verde, fundiţe, globuleţe, şi  sclipici. Fiecare copilaş, şi-a decorat propriul brăduţ, după propria creativitate şi imaginaţie. Micuţii au rămas mulţumiţi de rezultatul activităţii, şi s-au bucurat foarte mult că fiecare îşi are propriul Pom de Crăciun. A fost o zi frumoasă, deşi ploaia de afară nu mai conteneşte, rămânem în aşteptarea primilor fulgi de nea. 
Marcela P.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu