joi, 6 decembrie 2012

Primii fulgi întâmpinaţi de Centrul Eminescu alături de copiii de la Grădiniţa nr. 40

Fulgi de nea, primii fulgi din aceasta iarnă. 6 decembrie, pentru unii e o zi importantă, pentru alţii una obişnuită, pentru Centrul Academic Internaţional Eminescu a fost una mai puţin obişnuită. Am fost vizitaţi la orele dimineţii, pe când începem  Ora Poveştilor, de către copiii de la Grădiniţa 40, copii frumoşi, cuminţi şi dornici de a asculta şi viziona poveşti. Şi cum afară ningea le-am propus ca mai întâi de a trece la poveste să deseneze iarna în viziunea lor, nu am reuşit să pozeze procesu lde lucru, dar pot să vă arăt ce a ieşit. După aceea am vizionat Capra cu trei iezi şi am făcut discuţii pe marginea poveştii, a fost foarte interesant...
D.V.

Un comentariu:

  1. Eh... frumoase desene, se vede ca le place copiilor sa vina la biblioteca

    RăspundețiȘtergere