luni, 11 iulie 2016

CARTEA ESTE O MINUNE...

Larisa  Arseni. Maestru în artă
Colaboratoare la CAIE.
La Centrul Academic Internaţional Eminescu Ruxacul de vacanţă devine tot mai neincăpător, atractiv şi foarte interesant. De fiecare dată scoatem din el noi informaţii, cu scopul de a atrage cât mai mulţi cititori. De această dată      i-am avut ca oaspeţi pe micuţii din grupele  Ghioceii şi Toporaşii de la grădiniţa nr. 40, însoţiţi de educatoarele Aliona Panu şi Ala Lucinschi, grad didactic doi, ghidaţi de metodista grădiniţei Vera Diocher. Am scos din ruxac cele mai interesante poveşti cu tâlc, pe care le-am lecturat şi apoi le-am discutat. Micuţii au rămas încântaţi de poveştile Ghiocelul de aur, Greierele şi furnica, Lupul şi câinele. Am descoperit împreună noi calităţi, trăsături,dar şi neajunsuri ale caracterului uman, copiii fiind convinşi că doar Cartea este o minune - / Ca-n preasfânta rugăciune, / Ea din mic te face mare / Şi din slab te face tare, / Eşti bolnav - te-nzdrăveneşte, / Eşti sărac - te-mbogăţeşte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu